نصب و راه اندازی ویپ گرند استریم

در بسیاری از سازمان ها، ادارات و کسب و کارهای مختلف با گستردگی کوچک تا بسیار بزرگ برای مدیریت بهتر مشتریان و تماس ها از تلفن های تحت شبکه (به طور معمول با نام های “تلفن IP” یا ” تلفن voip”) استفاده می شود. تلفن های تحت شبکه با انتقال صوت در بستر شبکه و با کاربرد اینترنت توانسته است تغییرات چشمگیری را در تکنولوژی ارتباطات ایجاد کند. در این راستا با راه اندازی ویپ، نصب گرند استریم و استفاده از تلفن گرند استریم می توان از کیفت صدای(و یا حتی تصویر با نصب دوربین گرند استریم ) HD در مکالمات و مکالمه بدون نویز بهره مند شد.

تجهیزات صوتی و تصویری تحت شبکه گرند استریم تولید شرکت گرند استریم در آمریکا است که در سال 2002 محصولات خود را بر مبنای تکنولوژی voip به بازار عرضه کرد. برای نمونه شرکت گرند استریم تلفن های تحت شبکه خود را در دو دسته صوتی و ویدئویی در انواع و مدل های مختلف و متنوع تولید و به بازار عرضه می کند. با تهیه و راه اندازی گرند استریم در نوع مد نظر و متناسب با نوع سازمان و یا کسب و کار و راه اندازی و کانفینگ گرند استریم زیر نظر کارشناسان خبره می توان از کیفیت بالای آن در زمینه ی مربوطه بهره مند شد.

کانفینگ و راه اندازی مرکز تلفن گرند استریم

با به کارگیری تلفن های گرند استریم و برقراری ارتباط از طریق شبکه می توان با نقاط مختلف جهان تماس صوتی و یا حتی تصویری برقرار کرد. اما برقراری تماس تنها محدود به خرید تجهیزات شبکه و تلفن نمی باشد چرا که باید برای استفاده از این تکنولوژی ها اقدام به نصب گرند استریم و کانفینگ “مرکز تلفن” آن نمود. باید توجه داشت که مرکز تلفن خود سروری بسیار قدرتمند است که می تواند تماس ها را مدیریت، مکالمات را ضبط و آن ها در داشبورد نرم افزارهای مربوطه ذخیره کند.

چنانچه مشخص است گرند استریم یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده تلفن های ویپ و همین طور قوی ترین مرکز تلفن ویپ است. باید توجه داشت که با مرکز تلفن گرند استریم می توان 2500 تماس داخلی را ریجستر کرد و 500 تماس به طور همزمان را برقرار نمود. راه اندازی گرند استریم و کانفینگ مرکز آن همواره مزایای زیر را برای استفاده کننده فراهم می آورد:

  • افزایش کارایی و بهبود عملکرد تلفن تحت شبکه (تلفن ویپ)
  • فراهمی امکان استفاده از کنفرانس ویدئویی با گنجایش بالا، بدون صرف هزینه
  • فراهمی قابلیت استفاده از نرم افزار gs wave بر روی رایانه شخصی و گوشی های همراه
  • دارا بودن قابلیت پشتیبانی از 2، 3، 4 و 8اتاق کنفرانس و به صورت همزمان

توصیه می شود برای راه اندازی مرکز گرند استریم و بهره مندی ساده و مطلوب از امکانات آن به مراکز معتبر ارئه دهنده خدمات مربوط به تلفن گرند استریم مراجعه کرد و از خدمات آن ها در زمینه راه اندازی مرکز تلفن تحت شبکه و مطابق با سطح انتظارات به شکلی بهینه بهره مند شد.

aac15d6be3c28dff3c8a

درخواست نصب و راه اندازی ویپ گرند استریم

جهت دریافت مشاوره ، دریافت طرح و ثبت درخواست جهت نصب و راه اندازی ویپ با ما در تماس باشید !

تنظیم و کانفینگ گوشی تلفن ویپ گرند استریم

جدای از راه اندازی و کانفینگ مرکز تلفن ویپ گرند استریم و خرید تلفن مناسب، پیش از برقراری ارتباط و استفاده از امکانات آن باید اقدام به نصب گرند استریم و راه اندازی و تنظیم تلفن آن نمود. به طور معمول با اینکه کانفینگ گرند استریم کار ساده ای است اما بسیاری از کاربران در راه اندازی آن با مشکل مواجه می شوند. بنابراین بهتر است برای خرید تلفن گرند استریم به مراکز معتبر عرضه آن مراجعه کرد و ضمن تجربه خریدی ایده آل از خدمات مربوط به تنظیم و راه اندازی تلفن گرند استریم نیز بدون دغدغه و به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

آی پی فون گرنداستریم GXP1628

تنظیم و کانفینگ گیت وی گرند استریم

گیت وی یکی از اجزای جدایی ناپذیر در تلفن های ویپ می باشد، به بیانی ساده می توان گفت گیت وی سخت افزاری است که ترافیک های آنالوگ شبکه را بسته هایی با قابلیت انتقال در شبکه تلفن تبدیل می کند. در واقع با کمک این دستگاه می توان وسایل آنالوگ از قبیل انواع تلفن، دستگاه پوز و موارد دیگر را به مرکز تلفن ویپ متصل نمود. شرکت گرند استریم افزون بر تلفن، انواع مختلف گیت وی با کیفیت را نیز تولید می کند. بنابراین همگام با نصب گرند استریم بهتر است اقدام به راه اندازی گیت وی گرند استریم در مدل مناسب نیز نمود و تنظیمات مربوط به آن را اعمال کرد تا از این طریق بتوان شاهد کارایی کارآمد تلفن ویپ (تحت شبکه) گرند استریم بود.

برای انتخاب گیت وی مناسب در تناسب با سایر اجزا شبکه باید از نظرات کارشناسان در این زمینه استفاده نمود.

راه اندازی ویدئو کنفرانس گرند استریم

یکی دیگر از قابلیت های مورد توجه برقراری ارتباط تحت شبکه با استفاده از تجهیزات تولیدی برند گرند استریم کاربرد آن در زمینه ارتباط صوتی-تصویری و اجرای ویدئو کنفرانس با کیفیت بالا (HD) است. با استفاده از قابلیت ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس گرند استریم می توان بسیاری از امور و جلسات را بدون نیاز به حضور فیزیکی مدیریت کرد. همگام با نصب گرند استریم و راه اندازی ویدئو کنفرانس گرند استریم می توان از ویژگی های آن با داشتن دوربین های پیشرفته، میکروفون های بهینه و کارآمد، دارا بودن قابلیت وای فای و … استفاده نمود.

برای بهره مندی از این امکانات کافی است که به مراکز معتبر عرضه و فروش تجهیزات گرند استریم مراجعه کرد.

aac15d6be3c28dff3c8a

درخواست نصب و راه اندازی ویپ گرند استریم

جهت دریافت مشاوره ، دریافت طرح و ثبت درخواست جهت نصب و راه اندازی ویپ با ما در تماس باشید !

نصب و راه اندازی دوربین تحت شبکه گرند استریم

دوربین تحت شبکه گرند استریم یکی دیگر از تجهیزات خارق العاده گرند استریم برای راه اندازی گرند استریم در برقراری امنیت در اماکن مختلف و انتقال تصویر از طریق پروتکل شبکه است.

همانند راه اندازی مرکز تلفن و ویدئو کنفرانس های تحت شبکه گرند استریم دوربین های تحت شبکه نیز نیاز به نصب گرند استریم با توجه به نوع دوربین گرند استریم و اعمال تنظیمات مربوطه دارند چرا که دوربین های گرند استریم در انواع متنوع و متناسب با نوع نیاز کاربران، سازمان و یا کسب و کار تولید می شوند.

برای خرید دوربین گرند استریم و همچنین کانفینگ و راه اندازی آن نیز همانند خرید دیگر تجهیزات این برند باید اقدام به خرید از مراکز معتبر نمود و از خدمات مختلف آن ها در زمینه نصب، تنظیم و حتی خدمات پس از فروش نیز ضمن تجربه خریدی ایمن و با کیفیت استفاده نمود.